20 – 22 квітня у стінах Львівської Духовної Семінарії Святого Духа проходив ІІ-й навчальний модуль Школи Молодіжного Християнського Лідерства Стрийської єпархії УГКЦ. В рамках модулю, темою якого було «Стратегічне планування», учасники школи з першого дня навчання ознайомилися із різними методиками генерування ідей та попрактикувалися у проведенні й організації кількох способів «мозкового штурму» (brainstorming).
Протягом другого дня, п. Ольга Садоха (СЕО Треніногово-консалтингової компанії River of Knowledge, викладачка магістерських програм та програм управлінського розвитку LvBS), яка була тренером цього модулю, навчила учасників школи розробляти стратегію розвитку на основі широковживаної як у бізнесі, так і у громадському секторі канви бізнес-моделі Остервальдера. На основі моделі CANVAS молоді лідери вчилися якісного проектування, тестування ідей, які сприятимуть розвитку парафіяльного життя. Учасники ШМХЛ навчилися правильно визначати цільову авдиторію проектів, а також будувати «матрицю стейкохолдерів», на основі карти потреб/проблем шукати найактуальніші пропозиції та створювати відповідні цінності, за допомогою різних каналів та способів формувати стосунки, залучати ресурси та партнерів і т.д.
п. Ольга також навчила учасників школи основам процесу управління проектами, зосередивши особливу увагу на плануванні та реалізації поставлених завдань, зокрема провела практикум із процесу організації виконання проекту (time line) та навчила складати «матрицю відповідальностей» для організації ефективної праці виконавців проекту. Учасники Школи Молодіжного Християнського Лідерства навчилися також аналізувати та визначати ризики, які можуть виникнути при реалізації їхніх ідей, а також шукати способи запобігання.
Третій день навчального модулю був присвячений християнському аніматорству. Зокрема цього разу увага була зосереджена на ігрології та бансології – методам, які широко застовуються у праці з дітьми, особливо під час християнських таборів. Від досвідчених аніматорів, які служать на парафіях оо. Селезіян, учасники школи перейняли теоретичний та практичний досвід побудов гри, а також попрактувалися у проведенні бансів.